خدایا مرا ببخش

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

خدایا مرا ببخش

 

 

خدایا مرا ببخش به خاطر تمام لحظه هایی که بیادت نبودم

به خاطر سجده هایی که زود از سر مهر برداشتم

به خاطر همه درهایی که کوبیدم و خانه تو نبودند

به خاطر همه وعده هایی که تو به من دادی و من باور نکردم

به خاطر همه آنچه که به خاطر سعادت من از من خواستی و من اعتماد نداشتم

به خاطر همه آنچه خواستی به من بفهمانی و من نفهمیدم

به خاطر همه نعمت هایی که شکر نکردم

به خاطر همه مهربانی هایت که با گناه پاسخ دادم

به خاطر همه چشم پوشی هایت که من سو استفاده کردم و بیشتر گستاخ شدم

به خاطر همه آن که در راه من خرج کردی و من در راهت هیچ خرج نکردم

به خاطر ...

مرا ببخش نه به خاطر آن که لیاقت بخشیده شدن دارم به خاطر اینکه شایسته بخشیدنی

نه به خاطر اینکه گناهان من بخشیدنیست به خاطر اینکه مغفرت و بخشش و گذشت کار توست

نه به خاطر آنکه من خوشحال شوم به خاطر اینکه پیامبر و ائمه خوشحال شوند

مرا ببخش نه به خاطرمن ، به خاطر او که گناهان من اول او را اذیت میکند

به خاطر گناهان من غربت و آوارگی و غیبت او را تمدید می کند

به خاطر پرونده اعمال من را هرهفته دست او می دهند

به خاطر نمیداند اینبار برای من با چه رویی پیش تو شفاعت من را بکند

به خاطر قرار است روی زمین آقایی کند اما گناهان من نمیزارد

به خاطر دوستش داری و او تو را

به خاطر ناراحتی تو ناراحتی اوست و خوشحالی او خوشحالی توست به خاطر امام زمان (عج)

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت20:55---15 دی 1391
بسیار زیبا مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |